• Hızlı tek parçanın çalışmaması durumunda alternatif partları deneyiniz.

Sorun Bildir

Hayalet Hikayesi – Personal Shopper (2016) Türkçe Altyazılı izle


FİLM ÖZETİ

Hayalet Hikayesi - Personal Shopper filminin konusu,İkiz kız kardeşinin öldüğünü öğrenen genç kadını konu alan filmde,kardeşi gibi medyum olan genç kadın kardeşinin ona bir işaret göndermesini bekliyor.Fullfilmizlesin.com İyi Seyirler Diler.

FİLM HAKKINDA

DEVAM FİLMLERİ

FİLM YORUMLARI

ZİYARETÇİ
Figen
25 Ağustos 2017 Saat 22:52

Gizemli bir film yapmaya çalışmışlar ama sonucu bağlayamamışlar aslında filmi gizemli yapamamışlar o yüzden sonuç berbat bence kız kendisi ile aslınta bağlantımı kuruyor anlamadım anlaşılır bir yanıda yok çünkü ip ucu bile yok aslında kızın kendisi ruh olmuş olsaydı filmin sonunda daha güzel olurdu bence yani yanılmacalı bir film olsaydı …

Cevapla
ZİYARETÇİ
ziya
6 Ağustos 2017 Saat 13:21

ya gerçekten böyle yazanlara kızarım ama inan hiç hedefi olmayan zaman hırsızı bir film, izlenmez.

--- Bu film hakkında spoiler içermektedir. ---

film başından sonuna bir beklenti ile geçiyor ama tek bir dişe dokunur açıklama yok. ölen kardeşinin hayaleti mi yoksa kendiliğinden oluşan sesler mi derken birden bitiyor, gündelik yaşantıyla getir- götür işleriyle başlayıp bitiyor yani, oyuncu kadrosuna yazık.

Cevapla
ZİYARETÇİ
ANONİM
1 Temmuz 2017 Saat 23:31

SAKIN İZLEMEYİN ÇÖPE ZAMAN ATMAYIN

Cevapla
ZİYARETÇİ
Niye spoiler verdin mete
24 Haziran 2017 Saat 11:48

Niye spoiler verdin mete

Cevapla
ZİYARETÇİ
Mete Demiray
18 Haziran 2017 Saat 23:37

Bu film güzel ve de seyredilmeye değer. Kristen ikizinin ruhu ile temas kurmaya çalışırken ve kurduğunu zannederken, filmin sonunda kendi fantomunu yarattığını ve onunla temas kurduğunu anlıyor ve film öyle bitiyor. Tipik; bir genç kızın yarattığı poltergeist olayı. Konu hakkında bilgisi olmayanların anlayamamış olmaları gayet normal. Ama bir filmi anlamayıp hemen boklamaya başlamaları normal değil. En azından “bir şey anlamadım” dersin değilmi? Olurmu! bokunu atıp öyle gidecek. İnsanların daha çook öğrenecekleri şeyler var. Ama bilin ki hep bedel ödeyeceksiniz. Ta ki, makul, anlayışlı, sabırlı, yardımsever, haklara saygılı oluncaya kadar. Sağlıcakla kalın. Küfür yok lütfen.

Cevapla
ZİYARETÇİ
Mete Demiray
18 Haziran 2017 Saat 23:35

Bu film güzel ve de seyredilmeye değer. Kristen ikizinin ruhu ile temas kurmaya çalışırken ve kurduğunu zannederken, filmin sonunda kendi fantomunu yarattığını ve onunla temas anlıyor ve film öyle bitiyor. Tipik; bir genç kızın yarattığı poltergeist olayı. Konu hakkında bilgisi olmayanların anlayamamış olmaları gayet normal. Ama bir filmi anlamayıp hemen boklamaya başlamaları normal değil. En azından “bir şey anlamadım” dersin değilmi? Olurmu! bokunu atıp öyle gidecek. İnsanların daha çook öğrenecekleri şeyler var. Ama bilin ki hep bedel ödeyeceksiniz. Ta ki, makul, anlayışlı, sabırlı, yardımsever, haklara saygılı oluncaya kadar. Sağlıcakla kalın. Küfür yok lütfen.

Cevapla
ZİYARETÇİ
ceynil
30 Mayıs 2017 Saat 12:15

hep bi beklenti oldu izlerken otel odasında noldu filmin sonu neydi oruçlu oruçlu izledim ve zaman geçirdim bilemedim yani kristene aldanndım

Cevapla
ZİYARETÇİ
nil
27 Mayıs 2017 Saat 23:57

Bence hic zaman kaybetmeyin .. Filmin sonuda yoktu,Bazen zevkler tartisilmaz denir de bazilari begenir ya bunu hic kimsenin begenecegini sanmiyorum.,

Cevapla
ZİYARETÇİ
mustafa_ogutler
21 Mayıs 2017 Saat 16:44

standart bir fransız filmiyle karşı karşıyayız. bu fransızların izlediğim kaçıncı duragan,ilerlemesi güç,sıkıcı filmi sayısını unuttum.vaktiniz varsa izleyebilirsiniz.sonuç olarak bu filmi izlemesenizde birşey kaybetmezsiniz.başrolde kristen stewart da olduğu için izlenebilirliği var bu yapımın.onun dışında bu film çekilmezdi.

Cevapla
ZİYARETÇİ
suna
15 Mayıs 2017 Saat 15:30

sakın vakit kaybı cidden 3 kişi izledik sonunda herkez birbirine bakıp neydi bu şimdi dedi kadın ünlü diye güzel flim sanmayın

Cevapla
ZİYARETÇİ
yılmaz
1 Mayıs 2017 Saat 03:15

çok anlamsız ve boş bir film..boşuna zaman kaybı sadece

Cevapla
ZİYARETÇİ
Arjin
27 Nisan 2017 Saat 23:43

Filmin konusu bile yok saçma zaman kaybı

Cevapla
ZİYARETÇİ
asya
27 Nisan 2017 Saat 20:39

sıkıcı ve berbat buldum. hep bi aksiyon oldu olacak diye bekledim ama bitti ve öylece kalakaldım.bence bu konu o kadar güzel işlenebilirdi ki konusu güzel ama batırmışlar.boşuna yemek yapmayı ertelemişim :D benim fikrim bu tabiki izlemek isteyene iyi seyirler dilerim…

Cevapla