• Teknik Sorun Nedeniyle İndirme İşlemi Bir Süreliğine Devre Dışı Bırakılmıştır.

Sorun Bildir

Leylekler – Storks (2016) 1080p Türkçe Dublaj izle

FİLM ÖZETİ

Leylekler - Storks filminin konusu, Yeni doğmuş bebekleri ailelerine teslim etme görevini üstlenen leylekler, artık bebek dağıtımını bırakmış ve ticari kaygılar nedeniyle bir dağıtım şirketi işletmeye başlamıştır. Bundan böyle leylekler insanlara kargo götürmektedir. Bu şirketin en iyi çalışanlarından bir tanesi olan Junior isimli leylek, bir gün yanlışlıkla Bebek Yapma Makinesini çalıştırır ve çok tatlı bir bebek dünyaya gelir. Bu izinsiz bebeği patronu keşfetmeden önce ona bir aile bulması gerekmektedir ve Junior ile şirkette çalışan tek insan olan Tulip, bebekle birlikte heyecan dolu bir yolculuğa çıkarlar.Fullfilmizlesin.com İyi seyirler diler.

FİLM HAKKINDA

DEVAM FİLMLERİ

FİLM YORUMLARI

ZİYARETÇİ
.
10 Ağustos 2017 Saat 18:31

sonu çok güzeldi duygulandım

Cevapla
ZİYARETÇİ
...
7 Ağustos 2017 Saat 15:55

EFSANE FİLİMDİ

Cevapla
ZİYARETÇİ
Film Değerlendiricisi
5 Ağustos 2017 Saat 08:52

Puan: 9
Yaş: Her yaşa uygun
İzlenebilirlik: Kesinlikle izleyin

Cevapla
ZİYARETÇİ
hasan
6 Temmuz 2017 Saat 16:56

çok neşeli güzel bir filim Teşekkürler…

Cevapla
ZİYARETÇİ
animasyon delisi
21 Haziran 2017 Saat 14:15

her ne kadar gerçek olmasa da izlediğim kaliteli,zevkli ve eğlenceli animasyonlardan bir tanesi.Gerçekten tatlı bir filmdi:)

Cevapla
ZİYARETÇİ
serdar
3 Haziran 2017 Saat 20:01

güzel

Cevapla
ZİYARETÇİ
fırat efe
2 Haziran 2017 Saat 23:54

filim çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookgüzel

Cevapla
ZİYARETÇİ
pok
8 Mayıs 2017 Saat 21:11

açılmıyo ama çok güzel donuyo aaaaaaaaaaaaaaa

Cevapla
ZİYARETÇİ
asa
3 Mayıs 2017 Saat 18:32

cok cirkin

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
22 Nisan 2017 Saat 21:17

çok güzel

Cevapla
ZİYARETÇİ
ßæß|Emirßæß
19 Nisan 2017 Saat 12:14

BEnce Harika bir filimdi amacı kardeşlikti sizce ?

Cevapla
ZİYARETÇİ
ceren
17 Mart 2017 Saat 21:51

film güzel ama donuyo eror veriyo ama güzel

Cevapla
ZİYARETÇİ
tuğba
14 Mart 2017 Saat 16:14

çok donuyor

Cevapla
ZİYARETÇİ
sinan
13 Mart 2017 Saat 21:00

film bence 1o numara 5 yildizdi hem komik hemde anlamliydi anlayanlara…

Cevapla
ZİYARETÇİ
isimsiz
12 Mart 2017 Saat 18:02

harikkkkkkaaaaaaaaa

Cevapla
ZİYARETÇİ
NetherDragon
11 Mart 2017 Saat 18:21

ç
o
k

g
ü
z
e
l

b
i
r

f
i
l
m

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
27 Şubat 2017 Saat 19:18

açılmıyorr

Cevapla
ZİYARETÇİ
SafakGuler
12 Şubat 2017 Saat 20:48

Film güzel bu sitede çok güzel artık sendeyim site .D yaş 17 harbi güzel yani grafik olsun konu filan hem çocuk için hem animasyon seven benim gibi yhetşikinler gibi

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
6 Şubat 2017 Saat 21:06

İşalah güzeldir

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
5 Şubat 2017 Saat 02:12

içinde çok sakıncalı içerikler var. çocukları leylerin getirmesi bile zaten başlı başına bir algı saldırısı ve en sonda leylekler gay ve lezbiyen ailelere teslimat yapıyorlar. ÇOCUKLAR İÇİN UYGUN DEİL !!!!

Cevapla
ZİYARETÇİ
kenanefe
2 Şubat 2017 Saat 14:33

mütiş bir film tavsiye ederim

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
27 Ocak 2017 Saat 19:25

daha ızllemedım ama guzeldır ısalah su anda yanımda mısır ve kola var ha bıde ıcınızde konyalı olanvarsa solesı n ben konyalıyım

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
26 Ocak 2017 Saat 21:23

İVRENÇ Tİ

Cevapla
ZİYARETÇİ
POK
26 Ocak 2017 Saat 19:56

Bilmiyorum yani BOK da çıkabilir . Pek güvenmiyorum .

Cevapla
    ZİYARETÇİ
    Ahmet
    1 Mayıs 2017 Saat 18:55

    ÖZENTİ

    Cevapla
ZİYARETÇİ
Murat Sağlam
25 Ocak 2017 Saat 22:58

Uzun zamandan beri izlediğim,; en iyi senaryo,en iyi grafiklere sahip bir film izlemenizi tavsiye ederim.

Cevapla
ZİYARETÇİ
Bebek Sever İnsan
19 Ocak 2017 Saat 17:24

Çok çok çok tatlılarrrrr! Keşke 1 yada 1000 tane kardeşim olsaydı!.. ;) :) :D

Cevapla
ZİYARETÇİ
Esra
15 Ocak 2017 Saat 12:58

Türkçe seslendirenler kimdi bilen var mı ??

Cevapla
ZİYARETÇİ
selimhan
5 Ocak 2017 Saat 17:20

sonuna kadar izle yani 1.22.13, e bak komik ve güzel

Cevapla
ZİYARETÇİ
kacyasmda seks yapacam
29 Aralık 2016 Saat 05:22

icinde cokfazla herotizim var cocuklara uygundehil

Cevapla
ZİYARETÇİ
wercil07
28 Aralık 2016 Saat 22:58

ben sonundaki film yapımcıları bölümüne bayıldım yapımcı muzik ci vs çok komikti

Cevapla
ZİYARETÇİ
Sait
28 Aralık 2016 Saat 20:08

Koç küzel denildi

Cevapla
ÜYE
emin1033
28 Aralık 2016 Saat 04:29

anne, baba, evlat,cocuk,bebek,kardes sevgisi hepsi var süper filimdi. leyleklerde cok sevimliydiler. herkesin emegine saglik

Cevapla
ZİYARETÇİ
Hande&Serkan
27 Aralık 2016 Saat 23:17

Uzun zamandır izlediğimiz en güzel animasyonlardan biri herkese şiddetle tavsiye ederiz. BAYILACAKSINIZ…

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
24 Aralık 2016 Saat 19:29

muhteşemmmmmm çok güzel animasyon

Cevapla
ZİYARETÇİ
Film Manyağı Mandragora
24 Aralık 2016 Saat 17:36

Grafikleri doyurucu, komedisi büyüklerin de izlemek isteyebileceği cinste güzel bir animasyon olmuş. Tek eksik yanı; ders niteliği az. Ama yine de -tabi ki de- izlenir.

Cevapla
ZİYARETÇİ
Ufuk
23 Aralık 2016 Saat 06:04

Güzel Bi Animasyon İYİ SEYİRLER :)

Cevapla