• 2018 filmlerini izlemek için menülerden ilgili kategoriye bakabilirsiniz.

Sorun Bildir

Neerja (2016) Türkçe Altyazılı izle

FİLM ÖZETİ

Neerja filminin konusu, 1986 senesinde, Pakistan'ın Karaçi şehrinde Pan Am 73 isimli uçak teröristlerce kaçırılır. Uçaktaki 23 yaşındaki hostes Neerja Bhanot, uçakta bulunan 359 yolcu için hayatını feda etmekten çekinmeyecektir. Biyografi, Dram türündeki film gerçek bir olaydan esinlenilerek yapılmıştır. Hint filmleri severleri ekrana kitleyecek bu yapım izleyenler tarafından oldukça beğenilen bir yapım. Fullfilmizlesin.com İyi seyirler diler.

FİLM HAKKINDA

Neerja (2016) Türkçe Altyazılı izle

DEVAM FİLMLERİ

POPÜLER YORUM
hakan
2016-06-10 06:55:35

Nejat anladığım kadarıyla Türk değilsin ve kesinlikle Müslüman da değilsin ne olduğu belirsiz birisi olarak sana genel bi açıklama yapayım. Paris ve genel olarak avrupada amerikada ya da farkeder mi dünyanın neresinde olursa olsun terör eylemi terör eylemidir. Orada ölenler de masum ve sivil halk diğer birçok yerdekiler de. Mesele kendi topraklarına olana kadar bu olaya terörist eylemler olarak adlandırmamalarıydı yani benim ülkemde hainler bomba patlattığında bu askerimi polisimi öldürdüğünde bu terör olarak kabul edilmiyor bu etnik köken ya da din ve mezhep farklılığıymış gibi lanse ediliyor o zaman al senin ülkende de patladı bunun sebebini de sen öyle ve evet OH OLSUN onlara o paraları ve ekonomiyi verenler de onlardı. IŞİD dediğin sanırım DAEŞ çünkü ben müslümanım benim dinimde böyle bir uygulama ya da yaşam biçimi yok ve yanıldığın bişey var orada DAEŞ kürtleri değil satılmaya en müsait guruplarla savaşıyor ki bir çoğu da paralı asker şu sizinkilerin amerikadan avrupadan getirdikleri hani. Tabi bir de mecburen satılık olmayıp onlara yanlış yoldasınız diyen oradaki Türkmenlerle. Ve ne gariptir ki Türkmenlerle savaşan sadece DAEŞ de değil YPG, Suriye, Rusya ... oradakiler de ölüyor üzerlerine bombalar yağıyor ama KATLEDİLEMİYORLAR. Neden biliyor musun? Çünkü onlar ölümsüz Şehitler ölmez!!! Onun için olayı at gözlüklerinle yorumlama koskoca bir Milleti Koskoca bir Dini etiketlemeye de çalışma. Türkü de bizim kürdü de bizim lazı da çerkezi de benim ve bir çoğumuzun kürt eniştesi ve yengesi var bu mavralarla bir yere varamicanızı anlayın artık bunları ne Kürtler yer ne de Müslümanlar. Anca senin gibi ne olduğu belirsiz yediği tabağa pislemekten çekinmeyen ve o tabaktan yemek yemeye devam eden haysiyetsiz şerefsiz miğdesiz dinsiz satılık İNSAN ARTIKLARI yer ki yesin zaten herkes hakettiğini bulur er ya da geç! o zaman geldiğinde de içim son derece rahat bir şekilde OH OLSUN DİCEM EMİN OL.

POPÜLER YORUM
ezel ezel
2016-07-27 17:08:33

birbrinize laf takıcağnıza film iyimi kötümü yorum yapında bizde izlicezmi naapcaz karar verelim.yarım saat kaybettim sizin yüzünüzden.bi film izliceğniz uzatıyonuz birbrinize laf yapıyonuz.hayret bişey ya.sıkıcı bi film ..

FİLM YORUMLARI

ZİYARETÇİ
tolga
28 Ocak 2018 Saat 07:59

hiç izlemeye gerek yok alt yazı saçmalığı var yıl olmuş 2018 hala alt yazı denen saçmalıkla karşılaşıyoruz

Cevapla
ZİYARETÇİ
polat
24 Aralık 2016 Saat 16:27

türünde şimdiye kadar izledigim en güzel filimddi her kese tavsiye ederim..!

Cevapla
ZİYARETÇİ
Darkness
1 Ağustos 2016 Saat 00:03

Sosyal medyadan ogg geldi biraz kafa dagitalim dedik burda da ayni konular.hangi politika filmleri tam olarak dogru yansitilir ki her ulke ve cikarlar kendini hakli gosterecek bir senaryo yazar yada icinde kendini masum gosterecek bir suc yada suclu arar.film guzel guzel alcakliklar islenmis mi surukleyici mi onu deyin bi hele 🙂

Cevapla
ZİYARETÇİ
ezel ezel
27 Temmuz 2016 Saat 17:08

birbrinize laf takıcağnıza film iyimi kötümü yorum yapında bizde izlicezmi naapcaz karar verelim.yarım saat kaybettim sizin yüzünüzden.bi film izliceğniz uzatıyonuz birbrinize laf yapıyonuz.hayret bişey ya.sıkıcı bi film ..

Cevapla
ZİYARETÇİ
doğan
16 Haziran 2016 Saat 18:53

İSLAM İSLAM DEMEDEN ÖNCE LÜTFEN BUNU DA DÜŞÜNÜN GERCEK BİR HİKAYE….

Cevapla
ZİYARETÇİ
Nejat
8 Haziran 2016 Saat 05:29

Paris bombalı saldırısında oh olsun diyen Türkiyelilerin ruhunda bile terörizm kanı akmaktadır. Kaldı ki Kürtleri katleden işid vahşeti karşısında bile oh olsun diyenler milyonlarca kendini Müslüman olarak adlandıran insancıklar. Evet uçaklar İslami örgütlerce kaçırılıyor, insanlar islami örgütlerce yakılıp binalardan atılıyor ve Türkçe konuşanların ülkesi insanları bodrumlarda diri diri yakıyor. Buna milli mücadele diyenlerin zoruna gitmesin islami terör konulu filmler çünkü bu filmlerin baş aktörleri siz adalet cahili terör zihniyetli diyanet dindarlarıdır.

Cevapla
    ZİYARETÇİ
    türkoglu türk
    14 Kasım 2016 Saat 22:48

    vur vur işidi pkkli piçleri aponun piçleri siker onları işidin yigitleri

    Cevapla
    ZİYARETÇİ
    Anonim
    12 Eylül 2016 Saat 15:47

    cevap vermeyin boşa zaman kaybı olur

    Cevapla
    ZİYARETÇİ
    hakan
    10 Haziran 2016 Saat 06:55

    Nejat anladığım kadarıyla Türk değilsin ve kesinlikle Müslüman da değilsin ne olduğu belirsiz birisi olarak sana genel bi açıklama yapayım. Paris ve genel olarak avrupada amerikada ya da farkeder mi dünyanın neresinde olursa olsun terör eylemi terör eylemidir. Orada ölenler de masum ve sivil halk diğer birçok yerdekiler de. Mesele kendi topraklarına olana kadar bu olaya terörist eylemler olarak adlandırmamalarıydı yani benim ülkemde hainler bomba patlattığında bu askerimi polisimi öldürdüğünde bu terör olarak kabul edilmiyor bu etnik köken ya da din ve mezhep farklılığıymış gibi lanse ediliyor o zaman al senin ülkende de patladı bunun sebebini de sen öyle ve evet OH OLSUN onlara o paraları ve ekonomiyi verenler de onlardı. IŞİD dediğin sanırım DAEŞ çünkü ben müslümanım benim dinimde böyle bir uygulama ya da yaşam biçimi yok ve yanıldığın bişey var orada DAEŞ kürtleri değil satılmaya en müsait guruplarla savaşıyor ki bir çoğu da paralı asker şu sizinkilerin amerikadan avrupadan getirdikleri hani. Tabi bir de mecburen satılık olmayıp onlara yanlış yoldasınız diyen oradaki Türkmenlerle. Ve ne gariptir ki Türkmenlerle savaşan sadece DAEŞ de değil YPG, Suriye, Rusya … oradakiler de ölüyor üzerlerine bombalar yağıyor ama KATLEDİLEMİYORLAR. Neden biliyor musun? Çünkü onlar ölümsüz Şehitler ölmez!!! Onun için olayı at gözlüklerinle yorumlama koskoca bir Milleti Koskoca bir Dini etiketlemeye de çalışma. Türkü de bizim kürdü de bizim lazı da çerkezi de benim ve bir çoğumuzun kürt eniştesi ve yengesi var bu mavralarla bir yere varamicanızı anlayın artık bunları ne Kürtler yer ne de Müslümanlar. Anca senin gibi ne olduğu belirsiz yediği tabağa pislemekten çekinmeyen ve o tabaktan yemek yemeye devam eden haysiyetsiz şerefsiz miğdesiz dinsiz satılık İNSAN ARTIKLARI yer ki yesin zaten herkes hakettiğini bulur er ya da geç! o zaman geldiğinde de içim son derece rahat bir şekilde OH OLSUN DİCEM EMİN OL.

    Cevapla
      ZİYARETÇİ
      karşıyakalı
      2 Aralık 2016 Saat 21:08

      müslümanın müslümanı öldürmesi şehit sayılırmı kitaplarda öyle bişey varmı biraz araştır öyle konuş

      kürtleri katledince terörist türk ölünce şehitmi oluyor müslümanlıkla alakan yok

      müslümanım diyorsun kürt türk deyip ırkçılık yaparsın ancak

      Cevapla
        ZİYARETÇİ
        PoYRaZ
        31 Mayıs 2017 Saat 21:11

        AGA OLAY BU ŞEREFSİZLER İSLAMI ARAÇ OLARAK KULLANMAK İSTİYOR KORKULARI İSE BÜYÜK TUFAN ORDUSU ….. VE IRKÇILIK YAPMAYIN KÜRT BENİM GARDAŞIM AMA TÜRK OLMAK BENCE BÜYÜK AYRICALIK 🙂

        Cevapla
ZİYARETÇİ
Hediye
28 Mayıs 2016 Saat 19:30

Merak ediyorum neden hep teröristler müslüman oluyor ? Biz müslümanları yanlış tanımalarına sevk ediyor bu. Onun dışında film iyiydi.

Cevapla
    ZİYARETÇİ
    doğan
    16 Haziran 2016 Saat 16:33

    DÜNYADA NEDEN TÜM BONBALI OLAYLAR MÜSLÜMAN?…. ŞİMDİ DERSİNİZ, AMA HEPİMİZ ÖYLE DEĞİLİZ… PEKİ ÖYLE OLMAYANLAR NE YAPIYOR Kİ DÜNYAYA GÖSTERSİN.. BONBALAMA DENİLDĞİ Mİ İLK AKLA İSLAM GELİYOR

    Cevapla
    ZİYARETÇİ
    doğan
    16 Haziran 2016 Saat 16:32

    DÜNYADA NEDEN TÜM BONBALI OLAYLAR MÜSLÜMAN?…. ŞİMDİ DERSİNİZ, AMA HEPİMİZ ÖYLE DEĞİLİZ… PEKİ ÖYLE OLMAYANLAR NE YAPIYOR Kİ DÜNYAYA GÖSTERSİN.. BONBALAMA DENİLDĞİ Mİ İLK AKLA İSLAM GELİYOR

    Cevapla
      ZİYARETÇİ
      Anonim
      29 Haziran 2016 Saat 04:34

      Geri zekalı bonbalayan gayrimüslim arıyorsanız yazıyorum oku rusya fransa almanya ingiltere ele başlarda abd köpeği islami laf atmayın arkandan Batılılaşma Müslümanları cayır cayır yakıp bogazliyorlar Çinde aynı ne konuşuyoruz bagnazlar

      Cevapla