• 2018 filmlerini izlemek için menülerden ilgili kategoriye bakabilirsiniz.

Sorun Bildir

Nefesini Tut – Don’t Breathe (2016) 1080p Türkçe Altyazılı izle

FİLM ÖZETİ

Nefesini Tut - Don't Breathe filminin konusu, Rocky kendisi ve kızkardeşi için daha iyi yaşam koşullarına kavuşmak istemektedir. Erkek arkadaşı Money ve bir başka arkadaşı Alex ile birlikte çok zengin gözleri görmeyen bir adamın evini soymaya karar verir. Bu işin çok kolay olacağını düşünürler. Fakat o kör adam bir seri katildir ve eğer evden bir an önce kaçamazlarsa seri katilin koleksiyonuna katılacaklardır.Fullfilmizlesin.com İyi seyirler diler.

FİLM HAKKINDA

Nefesini Tut - Don't Breathe (2016) 1080p Türkçe Altyazılı izle

DEVAM FİLMLERİ

POPÜLER YORUM
Mustafa
2016-10-18 16:31:37

Harika bir film, sahnelerdeki gerilim ve korku sahneleri ile mükemmeli yakalamış. İzleyin kaçırmayın.

FİLM YORUMLARI

ZİYARETÇİ
oceans_eleven
20 Nisan 2018 Saat 21:23

binlerce film izleyen biri olarak tek kelime muthiş 10 /8 sitede muhteşem

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
17 Eylül 2017 Saat 15:41

abi ben bu kadar kaliteli ve güzel film izlemedim kesin izleyin

Cevapla
ZİYARETÇİ
Sinan kocatürk
14 Eylül 2017 Saat 13:41

adam iyi ses kasıyor ha fps oyunlarına başlasın

Cevapla
ZİYARETÇİ
HARIKA LAN FILM
25 Haziran 2017 Saat 17:48

OLUMSUZ YORUMLARA BAKIP IZLEMEYENIN BEYNINDEN ŞÜPHE EDERIM HİÇ YORUMLARLA ZAMAN KAYBETMEDEN GIDIN IZLEYIN FILMI BEN BÖYLE BİR FİLM İZLEMEDİM ELLERİM HALA TİTRİYOR BUSENIN ANNESINE TESEKKUR EDERIM

Cevapla
ZİYARETÇİ
Mustafa
30 Mayıs 2017 Saat 14:03

abi tamam cok iyi film. hatta bi filmi izlerken ilk defa bu kadar geriliyorum. ANCAK!
arkadaş senaryo neden bu kadar saçma olmuş yaa.! yuh oha diyerek geçti film sürekli. kız bi türlü kurtulamıyor. adamı depoda öldürüp gitmeleri gerekirken sağ bırakıp gittiler alex öldü… daha düzgün bir senaryoyla bu film muhteşem OLABİLİRMİŞ.!

Cevapla
ZİYARETÇİ
Annemarie
29 Nisan 2017 Saat 00:54

Offf super bir film

Cevapla
ZİYARETÇİ
filmuzmanı
21 Nisan 2017 Saat 22:53

film izlenebilir ama çok da fazla beklentiniz olmasın

Cevapla
ZİYARETÇİ
Mulayim
30 Mart 2017 Saat 01:16

Abartilmis yorumlara aldanmayin, ortalamanin altinda bir amerikan gerilim filmi.

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
21 Mart 2017 Saat 08:20

film guzel basladi fakat sonra evin icinde komple karanlikta geciyor. hicbir sey gorunmuyor sadece ses. ekrana bakmasaniz da filmi izlemis olursunuz

Cevapla
ZİYARETÇİ
Alp
19 Mart 2017 Saat 17:28

İyiydi Ya Fena Değil İzlenebilir Ama Korku Falan Değil Aksiyon Tarzı

Cevapla
ZİYARETÇİ
Karanfil
9 Mart 2017 Saat 20:31

Bu filme 10 numara diyenin zekasından ve film zevkinden şüphe ederim…1 saat 28 dk.yı klasik bir amerikan gerilimi için harcattınız.. Gerilim düzeyi Joy Ride kadar hatta Joy Ride daha gerilim doluydu…

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
5 Şubat 2017 Saat 17:16

Texsas Ölüm Tepesi Tepedeki Gözler Gibi vs Filmleri Hatırlattı bana İzleyin Tek kelimeyle Pişman olmaz olmazsınız Yalnızz Nefesinizi Tutun 😀

Cevapla
ZİYARETÇİ
BUSE
5 Şubat 2017 Saat 04:24

FİLM ÇOK GÜZELDİ.BAZI SAHNELERDE CİDDEN GERLİDİĞİMİ HİSSETTİM.HAKKINI VERMEK LAZIM CİDDEN GÜZELDİ.

Cevapla
ZİYARETÇİ
suzan
2 Şubat 2017 Saat 21:13

yuhhh !! Ke sin lik le İzleyin net !!!

Cevapla
ZİYARETÇİ
ömer ARASAN
2 Şubat 2017 Saat 09:33
--- Bu film hakkında spoiler içermektedir. ---

Filim süper benim de çok hoşuma gitti ama keşke çocukta kurtulsaydı deniz kenarında mutlu son la bitseydi sanki bu filim devamı olacak hissine kapıldım kapılır kapılmaz içimi bir korku yine sardı 🙂

Cevapla
ZİYARETÇİ
alperen
21 Ocak 2017 Saat 00:50

güzel bir film 2-3 sahne abartılı olsada mesela kör adam ne ara arabıyı buldu da kızı ulaştı ama genel olarak sağlamdı

Cevapla
ZİYARETÇİ
Aynur
18 Ocak 2017 Saat 02:32

Film çok muhteşemdi. Sakın burada yapılan ” berbattı”, ” çok kötüydü” gibi yorumlara bakmayın. Normalde gerilim filmleri güzel olmaz ama bu film bizi kaç kere yerimizden zıplattı. İçinde korku da barındıran, çok başarılı bir film. Filmin konusunu okurken ” Neyse dursun da bakarız” demiştim. Pek bir şey beklemiyordum filmden. Ama iyi ki de bakmışım. Mükemmel, mükemmel , mü kem mel.

Cevapla
ZİYARETÇİ
Kadir
11 Ocak 2017 Saat 22:19

guzel bir film tavsiye ederim.
yalniz sunu soylemem lazim butur filmler artik 2.ci si çikacakmis gibi bitiyor…

Cevapla
ZİYARETÇİ
Merve
28 Aralık 2016 Saat 00:28

Fılm çok güzel ama sonu saçmalığı daniskası valla

Cevapla
ZİYARETÇİ
NAİL
15 Aralık 2016 Saat 01:20

bu kadar hiç birsey germemiştir sizi mutlaka ama mutlaka izleyin..

Cevapla
ZİYARETÇİ
sEDAT
6 Aralık 2016 Saat 10:05

seyre deger bir film BEGENDİM

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
3 Aralık 2016 Saat 04:13

bir boka benzemiyor zaman kaybı

Cevapla
ZİYARETÇİ
taner
2 Aralık 2016 Saat 01:21

bu tarz filmler sevmeme ragmen bu filmi daha önce nasıl olduda seyretmediğim için kendime kızıyorum fil harika teşekkürler admin donmadan birtek burda izledim

Cevapla
ZİYARETÇİ
Baran
27 Kasım 2016 Saat 09:01

Gerilim dedigin film iste boyle olur.Harika.

Cevapla
ZİYARETÇİ
Yusuf
24 Kasım 2016 Saat 21:33

Adam psiko çıktı rıza baba kör adam soyulurmu diodum neler oldu

Cevapla
ZİYARETÇİ
Garip
24 Kasım 2016 Saat 08:02

Baktigim en guzel filmdi arkadaslar mutlaka izleyin

Cevapla
ZİYARETÇİ
Siboşş
20 Kasım 2016 Saat 00:09

Film adı gibi nefesini tutuyorsun ..

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
18 Kasım 2016 Saat 23:48
--- Bu film hakkında spoiler içermektedir. ---

şu aptal sarışını öldürmeliydi bence ilk ne gerildim varya 😀

Cevapla
ZİYARETÇİ
ecem
12 Kasım 2016 Saat 21:42

dehşet gerildim muhteşemdi keşke oğlan da kurtulsaydı …izleyin diyorum teredütsüz

Cevapla
ZİYARETÇİ
emircanboluk
12 Kasım 2016 Saat 00:17

filmin adı gibi her sahnesinde nefesimi tutarak izledim. harika olmuş.] filmın devamı muhakkak gelicektir.

Cevapla
ZİYARETÇİ
Hüseyn
11 Kasım 2016 Saat 22:40

Super bir film, izlemeğe değer

Cevapla
ZİYARETÇİ
abit akgül
9 Kasım 2016 Saat 16:29

nefesinizi tutarak izleyeceğiniz bir film süper…

Cevapla
ZİYARETÇİ
banu
9 Kasım 2016 Saat 13:37

güzel bi gerilim filmi kaçırmayın izleyin

Cevapla
ZİYARETÇİ
yesil
8 Kasım 2016 Saat 01:47

filmi izlerken yaşlandım böyle bi gerilim yok efsanee uzun zamandır böyle soluksuz film izlemedim çok iyi filmin adına da şimdi baktım nefesini tutmuş harbiden de tuttuk adamlar hakkını vermiş

Cevapla
ZİYARETÇİ
Rauf
7 Kasım 2016 Saat 10:51

Cok guzel bır film tavsıye ederım soluksuz gercekten

Cevapla
ZİYARETÇİ
isa
3 Kasım 2016 Saat 14:15

turkce dublaja bile gerek yok gidişat herşeyi anlatıyor

Cevapla
ZİYARETÇİ
isa
3 Kasım 2016 Saat 14:13

süper soluksuz izlersiniz kaliteli bir film yapmışlar on numara

Cevapla
ZİYARETÇİ
7/24 filmkolik
3 Kasım 2016 Saat 10:45

İlla çocuk kaçarı yok ???? arada filmi durdurun nefes alın..

Cevapla
ÜYE
Filmden Anlayan Beyefendi
3 Kasım 2016 Saat 01:53

Her dakikası gerilim dolu bir film.Kurgusu baya güzel, iyi seyirler.

--- Bu film hakkında spoiler içermektedir. ---

Gece olmasına rağmen bazı kesimlerde pencereden aşırı ışık geliyor.Adam körse neden sabah değilde akşam soygun yapıyorsunuz, zaten adamın yaşadığı semtte kimse yok ve görünüşe göre baya tecrübeli bir ekipti.

Cevapla
ZİYARETÇİ
zeynep
2 Kasım 2016 Saat 00:41

bu filmin turkçe dublaji ne zaman yayinlanir acaba ?

Cevapla
    YÖNETİCİ
    admin
    2 Kasım 2016 Saat 10:42

    Kesin bir tarih vermek zor.

    Cevapla
ZİYARETÇİ
ali
31 Ekim 2016 Saat 01:34

cok guzel bir film

Cevapla
ZİYARETÇİ
Lvnt
30 Ekim 2016 Saat 23:30
--- Bu film hakkında spoiler içermektedir. ---

Bu nasıl bir film arkadaş kör bir adamı soymak ve öldürmek bu kadar zormu düşman başına vermesin tekler Admin görüntü kalitesi harika xx

Cevapla
ZİYARETÇİ
Lvnt
30 Ekim 2016 Saat 22:12

Ferkulade muhteşem bekletinlerin üstünde bir film 10 üzerinden 9

Cevapla
ZİYARETÇİ
Mikail
30 Ekim 2016 Saat 02:09

Kesinlikle izleyin gerilim dolu 8/10

Cevapla
ZİYARETÇİ
Aile Babası
28 Ekim 2016 Saat 22:41

Fimi seyrederken gerilmekten kaç sigara içtim hatırlamıorum…

Cevapla
ZİYARETÇİ
muhammet
27 Ekim 2016 Saat 18:46

ilk defa yorum yapıyorum izlenebilir ama saçma bence bu kadar diyim

Cevapla
ZİYARETÇİ
Önder İstnbL
27 Ekim 2016 Saat 01:25

Gerilim ve korkuda farklı senaryo çıkışı bu filmde mevcut. Karakterlerde 2 taraf belirlenecekse seyircide iyi karakterlerin sempati duymaları sağlanacakken aslında bunu sorgulatan bir başarı hakim. Genç, sempatik karakterlerin kötülüğüne karşılık daha büyük kötülüğe uğramaları gerilim ve korku sahneleri ile izlerken kendinizi filme kaptırıyorsunuz.

Cevapla
ZİYARETÇİ
ufuk tekin
25 Ekim 2016 Saat 17:24

dikkat nefes almayı unutmayınızzzzzzzz

Cevapla
ZİYARETÇİ
Ezel
25 Ekim 2016 Saat 15:28

Her dakikasında heyecan mutlaka izleyin

Cevapla
ZİYARETÇİ
tuba
25 Ekim 2016 Saat 10:43

güzel film

Cevapla
ZİYARETÇİ
Metin
24 Ekim 2016 Saat 00:30

süper film. cipsinizi kolanızı alın izleyin.

Cevapla
ZİYARETÇİ
sinan
23 Ekim 2016 Saat 23:35

arkadaslar filmi gece izleyin stresten mide agrıları cektim mutlaka izleyın mukemmel güzel

Cevapla
ZİYARETÇİ
Hakan
23 Ekim 2016 Saat 22:15

film acayip.

Cevapla
ZİYARETÇİ
Burak
23 Ekim 2016 Saat 04:33

Cok güzel yiyosa izleyin

Cevapla
ZİYARETÇİ
ozlem
23 Ekim 2016 Saat 01:37

süperdi

Cevapla
ZİYARETÇİ
morfi
23 Ekim 2016 Saat 01:25

gerilim güzel….

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
22 Ekim 2016 Saat 19:47

harbi güzell film arkadaslar

Cevapla
ZİYARETÇİ
Zulfi
22 Ekim 2016 Saat 00:06

Cok guzel izleyin

Cevapla
ZİYARETÇİ
emine
21 Ekim 2016 Saat 22:39

tek kelimeyle muhtesem…

Cevapla
ZİYARETÇİ
ErdCkr
21 Ekim 2016 Saat 17:40

Yıllar önce bir film izlemiştim 2 asker düşman toprağında esir kalıyor filmin sonunda yaklaşık 50 düşman askeri 2 askeri kovalayıp ateş ederken kobra helikopterler gelip ortalığın anasını ağlatıyordu. Burdada aynı muhabbet adam KÖRRRRR al eline bi kalas bişe vur kafasına . Saçma sevmiyorum bu tarz mantık dışı filmleri adam kör haliyle yatağının altından silahını dahi alırken bu mallar becerip evden kaçamıyorlar

Cevapla
ZİYARETÇİ
yg
21 Ekim 2016 Saat 12:14

Harika idi

Cevapla
ZİYARETÇİ
HUSEYİN.
19 Ekim 2016 Saat 22:23

KÖR ADAMIN EVİNDE IŞIK YANMASI …..

Cevapla
ZİYARETÇİ
Çiğdem
19 Ekim 2016 Saat 14:16

uzun zamandır böyle güzel gerilim filmleri yapmıyorlardı gayet güzel ve başarılı bir film olmuş. bence mutlaka izleyin pişman olmassınız

Cevapla
ZİYARETÇİ
Neo
19 Ekim 2016 Saat 04:32

Uzun zamandir boyle yuksek gerilimli bi film izlememiştim harıkaydi mutlaka izleyin

Cevapla
ZİYARETÇİ
nettenfilm
19 Ekim 2016 Saat 02:12

kısıtlı bütçe ile bu kadar güzel film teşekkürler.

Cevapla
ZİYARETÇİ
mr. heıneken
19 Ekim 2016 Saat 02:01

Konusu hem klise hem farklı klasman olarak ucuncu sınıf amerıkan fılmı kıtlesı bellı

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
19 Ekim 2016 Saat 00:19

Böyle saçma film olmaz bee…

Cevapla
ZİYARETÇİ
aya
18 Ekim 2016 Saat 18:22

adı gibi nefesimi tutup izledim çok süper mutlaka izleyin ellerine sağlık admin

Cevapla
ZİYARETÇİ
Mustafa
18 Ekim 2016 Saat 16:31

Harika bir film, sahnelerdeki gerilim ve korku sahneleri ile mükemmeli yakalamış. İzleyin kaçırmayın.

Cevapla
ZİYARETÇİ
omer
18 Ekim 2016 Saat 15:37

Suuupeeer

Cevapla
ZİYARETÇİ
aamir
18 Ekim 2016 Saat 14:50

Sinemada izledigim ve oldukca begendigim bif filmdi burda tekrar izledim ve gercekten yine ayni tadi aldim tereddut etmeden izleyin derim 2016 nin bence en iyi gerilim filmi

Cevapla
ZİYARETÇİ
amelara
18 Ekim 2016 Saat 11:23

cok guzel filmmmmmm

Cevapla
ZİYARETÇİ
hasbu
18 Ekim 2016 Saat 01:14

oldukça gerilim dolu

Cevapla
ZİYARETÇİ
sabi
18 Ekim 2016 Saat 00:16

superrr yaaaaa

Cevapla
ZİYARETÇİ
tolga
17 Ekim 2016 Saat 23:41

iyi iste izlenir…

Cevapla
ZİYARETÇİ
mustafa oğuzhan
17 Ekim 2016 Saat 21:39

güzel.. izlemeye değer..

Cevapla
ZİYARETÇİ
Merve
17 Ekim 2016 Saat 21:35

Gerilim dolu bir film *_*

Cevapla
ZİYARETÇİ
sevos
17 Ekim 2016 Saat 20:14

korkudan ziyade acayip geriyor super olmus

Cevapla
ZİYARETÇİ
ufuk sargın
17 Ekim 2016 Saat 20:14

film 10 numara

Cevapla
ZİYARETÇİ
TARIK
17 Ekim 2016 Saat 18:56

stres yüklü hadi artık m.koyim öldürün şu adamı diyeceğİz bir film sonu orta şeker :-))))

Cevapla
ZİYARETÇİ
Anonim
17 Ekim 2016 Saat 18:07

izleyin derim

Cevapla